суббота, 15 февраля 2020 г.

DOWNLOAD SEVERINA ODAVDE DO VJECNOSTI

Shvati ovako, ili onako Samo nemoj naopako. Al' sreco moja, ja cu tebe ostaviti prva Ne zbog toga sto sam jaka zena Ja sam se straha nauzivala Da cu biti ostavljena.. Ja imam devet prstiju Koji na sve pristaju. Idem kuci tako sretna i sama Leci cu opet u nas krevet straha Kraj covjeka kog zvala sam svojim A sad ga se bojim.. I stalno zovem,mala,mala,molim te I tried so very hard not to leave you alone. severina odavde do vjecnosti

Uploader: Nisar
Date Added: 3 March 2017
File Size: 38.18 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 41842
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Ali tebi, ocigledno, sve to bilo malo je zbog tvoje glupe slabosti sve u vodu palo je jedna ruzna rijec dobro te opisuje ali boljet' ce te kao mene, a to ti fo. Djevojka sa sela Released: Na albumu se nalazi deset pjesama, a tri su izdane kao singlovi. Jer seveeina bio si dno varao me sa sto sada gledaj me i pati s drugim sve cu ti vratiti.

Yeah Lord love you, Bonnie Raitt I don't want be with no, no, no, one else I can't get my thrill, babe, hon', unless I be with you, you, you 'Cause night, night time is right time Oh Lord, oh Lord, to be with the one you love I'm in the mood, in the mood baby Oh Severona, I'm in a mood for love Lord have mercy on me Have mercy on me, on me, on me Ha!

severina odavde do vjecnosti

There are ten songs on the album, five of which are released as singles "Gas, Gas," "Tridesete", "Zdravo Marijo", "Gade" and " Haljinica boje lila ". Teen popPop rock. Ajde, ajde, nije to od vina. Ti si mi bio zakon bio si k'o brat S tobom bi na kraj svijeta s tobom bi u rat A ti mi iza ledja sastajes se s njom Sa mojom prijateljicom You can help Wikipedia by expanding it.

Odavde do vječnosti (English translation)

Sto jos mogu da ti dam kad svaki puta da znam da ti sluzim samo nocu. Vidjela sam grad bez ljudi, pobjednika kako gubi, andele na stupu sramma, djecu koja placu sama.

U mojoj glavi si na sigurnom, Gade. Dobrodosao u klub sjedi, udobno se smjesti prevarenih ima svud zar to nisu dobre vijesti. Articles with topics of unclear notability from April All articles with topics of unclear notability Music articles with severinq of unclear notability Use dmy dates from April Articles with short description Articles with xeverina microformats Album infoboxes lacking a cover All stub articles.

First Prethodna 49 od 68 Idite na stranu. True Love Leaves No Traces- Leonard Cohen As the mist leaves no scar On the dark green hill So my body leaves no scar On you and never will Through windows in the dark The children come, the children go Like arrows with no targets Like shackles made of snow True love leaves no traces If you and I are one It's lost in our embraces Like stars against the sun As a falling leaf may rest A moment seevrina the air So your head upon my breast So my hand upon your hair And many nights endure Without a moon or star So we will endure When one is gone and far True love leaves no traces If you and Severiina are one It's lost in our embraces Like stars against the sun.

Osjecam mraz u grudima, jer sam te izgubila. I love you honey, I love your money Odafde love your automobile I love you baby, I don't mean maybe You're the sweetest thing on wheels.

Pin on Citazioni

It was released in and sold more than 50, copies. Four singles were released from the album "Da si moj", "Ante", "Ja samo pjevam" i "Dodirni mi koljena". Kod tebe, kod mene U autu sto da ne, Sta ti nije tu okej, Da nisi mozda gej.

severina odavde do vjecnosti

Rastajem se od zivota ubila me ta ljepota sto ce vrijeme, sto ce rijeci kada suze pocnu teci kad fo moram s tobom rastati Kad cujem pjesme narodne do koljena suknju zadignem tebe bi da zaboravim kad nogom od pod zalupim Kad cujem pjesme narodne vinom se dusa napije suze u oku zasjaje zbog tebe ref.

Dodjes, odes, uzmes sve za mene briga te a ja od tebe vise hocu.

Al' odbolovat cu te ja s casom tuge u rukama i sa drustvom koje i ne poznajem odbolovat cu te ja znas kako cvrsto na nogama ali nikad pogled ispod obrva Vise ga nisam nikad vidjela a kamoli cesto al' kao aureol u onom bircu svijetli ono mjesto s kog me je on nisanio pogledom lako, sigurno nisanio, jos lakse ranio Od tada luda sam za njim pogledom vucijim od tada vise nikoga ne vidim Ref. Hej moja dusice ostavi lutkice Koje te jure i stalno ti dosadjuju, ne budi dite, Kupi mi haljine, srebrene lancice, Crvene maline i kartu do Amerike.

I'm Only Singing is the sixth album by Croatian singer Severina. Severina - Odavde do vjecnosti Kako zivis ovih dana Mislis li sad o nama Da l' te steze bol u grudima Kada shvatis da me nema I kad miris mog parfema Osjetis na drugim zenama Odavde do vjecnosti Sve mi mogu uzeti Suzu necu pustiti Ja sam s tobom ljubavi Zeljela da ostarim Poslije tebe nista nece boljeti Idu proljeca i ljeta U mom srcu samo sjeta Svaki dan bez tebe kao pustinja.

All right John Lee, play it, play it, play it baby! From Wikipedia, the free encyclopedia.

severina odavde do vjecnosti

Postelja od vina bila sam ti fina cijelu noc te ljubim pa te drugoj spremam. Mala to je rock.

Anderol 555 baixar de pdf

There are ten songs on the album and Severina is author of the most songs. Niti s tobom, nit' bez tebe nema mojoj boli lijeka kad sam s tobom ubijas me, ubijas me Ref.

Mislim dok vas gledam.

Комментариев нет:

Отправить комментарий